str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

10 instrumente pentru start-up-uri și start-up-eri

10 instrumente pentru start-up-uri și start-up-eri

Start-up-urile apar în fiecare zi. Unele dintre ele devin adevarate mine de aur pentru creatorii săi, dar acestea sunt puține. Desigur, lansarea și promovarea propriului star-up este o muncă infernală și grea. Ea începe aproape imediat ce ați reușit să deveniţi start-up-er: este necesar să se evalueze cu luciditate perspectivele de idei, pentru a primi un feedback de la utilizatorii potențiali, pentru a aduce proiectul pe piaţă. Anume de aceea Amplica vine Adăugați cu un mic set de instrumente care vă vor ajuta în procesul de planificare, generare de lead-uri si design de produs.

Startup Graveyard

Aflăm experienţa grea, dar plină de satisfacții a predecesorilor. Strartup Graveyard este un director de start-up-uri care nu au reușit să fie realizate și creatorii cărora au fost forțați să părăsească jocul. Scopul proiectului nu este de a stigmatiza anumite proiecte pentru greșeli, ci de a analiza factorii care au condus la eşec. Istoricul start-up-urilor este prezentat într-un mod concis, clar: nume, nișă, perioada de activitate, investitori și buget, concurenți, principalele motive care au dus la eşec. Vizitatorii sunt, de asemenea, invitaţi să contribuie la „autopsie”.

Outgrow

Propuneți utilizatorilor ceva util și benefic? Lăsați-i să se convingă de asta. Outgrow oferă soluții la cheie, pentru a adăuga la site-ul tău un calculator online care vă permite direct să faceți calculele necesare (costul aproximativ al serviciilor, economiile de costuri). Sistemul vă permite să construițiă formule complexe, care calculează mai multe valori și mențin o reprezentare grafică clară a calculelor. Sunt disponibile și alte tipuri de ferestre interactive, de exemplu, chestionare și sondaje.

Callio

Pentru companiile tinere fiecare apel, fier de la potențiali parteneri și investitori, sau de la cei câțiva clienți, valorează ca aurul – greutatea sa în. Netguru au creat o soluție bazată pe integrarea serviciilor Twilio și Slack, ceea ce, practic, nu-ți permită să „nu ridici receptorul”. Notificările despre solicitarea unui apel sunt direcționate direct la canalul specificat Slack, unde acesta pot fi preluate de orice membru al echipei din brazuerul său web. Toate conversațiile sunt înregistrate în mod automat. Utiliyatorii sunt notificaţi, la finalul conversaţiei, că linia de comunicare este liberă. Twilio + Slack + Callio înlocuiește perfect telefonul fix/mobil. Codul de program este disponibil în mod public.

Vervoe

Instrument pentru automatizarea parțială a selecției candidaților pentru o anumită poziție. Vervoe face posibil scrierea unui script cu întrebări de bază și sarcinile care vor fi oferite solicitantului on-line ca prima etapă a interviului. Sunt disponibile diferite formate de sondaj: text simplu, profil, chestionare audio și video etc. Nu este necesar să verificați rezultatele chestionării în timp real – toate chestionarele completate sunt salvate de sistem, acestea pot fi evaluate în orice moment. Tabloul de bord vă permite să monitorizaţi situația generală și sortarea candidaților pe baza rezultatelor.

Prelaunch Page

Chiar dacă start-up-ul Dvs. este încă în stadiul de idei vagi și o colecţie de mock-up-uri, oricând e util de adunat ceva lume şi de ascultat părerea acestora. Prelaunch Page – este un constructor de site-ul on-line, care, în câteva minute, cu un pic de ajutor, îţi permite să creezi pagini de tip „landing”. Povestiți-le vizitatorilor în câteva cuvinte ideea proiectului Dvs și solicitați-le adresa de e-mail, pentru a-i ține la curent cu orice actualizare. Toate astea – în mod gratuit.

Hunter

Căutare targetată a clienților potențiali și contactelor. Dacă aveți nevoie să găsiţi adresa de e-mail a unei persoane specificepentru, poşta corporativă a unei companii sau cui aparţine o anume adresă poştală, acest serviciu va căuta pentru Dvs. toate rezultatele. Căutarea este efectuată în funcție de parametri, cum ar fi prenumele, numele și domeniul. Rezultatele pot include adrese de e-mail, nume și titluri ale proprietarilor de numere de telefon și de informații ale companiei. Cei pentru care sunt suficiente 150 de căutări pe lună pot utiliza instrumentul gratuit.

Publicfast 2.0

Platformă de colaborare între bloggeri și proprietarii de start-up-uri. Înregistrându-vă pe site, aveți primul acces la idei interesante, proaspete. Creatorii Publicfast nu se laudă cu nume mari, ci dimpotrivă, apreciază parteneriatul cu bloggeri de clasă mijlocie, care sunt interesați în găsirea de proiecte promițătoare și originale, care ar putea să le mediatizeze. Serviciul funcționează cu o gamă largă de rețele sociale: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube și Vkontake.

ConvertLoop

Instrument de segmentare a publicului-țintă și de e-mail marketing. Serviciul creează o bază de date unificată de informații de contact ale clienților și și lead-urilor și monitorizează comportamentul fiecărui utilizator (frecvența vizitelor, înregistrarea, cumpărarea și activitatea pe site). Pe baza datelor colectate de sistem se determină cui și în ce moment să se trimită un anume model de mesaj, predefinit anterior, fie că este vorba de informații despre produse/servicii noi, oferte speciale sau un memento. Acțiunea declanșatoare poate fi definită de Dvs.

Pluck

Un instrument care vă permite să extindeți baza de date de contact pentru email-uri la rece, datorită auditoriului rețelelor sociale. În prezent, Pluck funcționează numai cu Twitter. Membrii sunt selectați dintr-o listă de contacte, bazate pe utilizarea de tag-uri relevante, cuvinte și expresii sau adrese – o listă pe care Dvs o definiți individual. Listele pot fi exportate pentru a fi distribuite în continuare.

Lead Flows

Serviciul se bazează pe o idee simplă: „Cu cât mai puțini pași, cu atât e mai mare conversia”. Soluția companiei HubSpot permite executarea întregului lanț de acțiuni până la o anumită țintă, fără a părăsi pagina inițială, ceea ce face viața mai ușoară atât pentru client, cât și pentru dezvoltator. Elementul de interfață cu care interacționează utilizatorul poate avea diverse forme: drop-down banner, pop-up, slider. Acesta poate fi setat să apare anume așa cum vă convine. Lead Flows oferă, de asemenea, rapoarte detaliate cu privire la lead-uri, care pot fi utilizate pentru a ajusta interfața.