str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

3 recomandări pentru a elabora o ofertă SEO de nerefuzat

3 recomandări pentru a elabora o ofertă SEO de nerefuzat

Întrebați pe oricine, fie designer, fie agenție cât de mult s-au schimbat lucrurile la capitolul vânzări în ultima perioadă și veți auzi același răspuns: acum este mult mai greu. Chiar și în aceste timpuri complicate, profesionalii în domeniul SEO  știu cum să atragă clienți și cum să exceleze. Iată de ce, noi ne-am gândit că ar fi util să-ți prezentăm în articolul de mai jos, câteva recomandări pentru a elabora oferte SEO de nerefuzat.

Cea mai interesantă și mai importantă provocare, atunci când elaborați o ofertă e să uitați de ce ați învățat în trecut și să nu includeți numai promisiuni: mai multp vizibilitate, mai mult trafic și mult mai multe conversii. Orice client are nevoie nu numai de promisiuni, dar de date concrete. Cel mai bine e să includeți date reale, pentru ca clientul să înțeleagă cât e de utilă această oportunitate și pentru ca acesta să aibă încredere în ceea ce spuneți. Deci recomandările ar fi următoarele:SEO_cum-sa-scrii-o-oferta

1. Evidențiază oportunitatea

Punctul de început al unei oferte poate să înceapă de la o simplă cercetarea de cuvinte cheie, care cel mai bine poate descrie piața clientului. Evident, că căutarea de cuvinte cheie relevante printre miile de alte cuvinte nu este o activitate tomcai ușoară, dar este foarte importantă pentru elaborarea unei oferte SEO faine. Această cercetarea îți va da posibilitatea să pui accent pe cât e de importantă o ofertă SEO. Iar cu cât mai desfășurată va fi cercetarea și raportul, cu atât veți obține mai multă încredere.

2. Evidențiază cel mai dureros punct

Încercați să comunicați potențialilor clienți că competitorii lor sunt mult mai vizibili în mototarele de căutare. Includeți date despre aceștia, progresele pe care le-au făcut și indicatorul scorul de vizibilitate, pentru a compara datele unui client cu al unui competitor. Scorul de vizibilitate este un indicator care utilizează clasamnetul cuvintelor cheie și volumele lor de căutare corespunzătoare pentru a accentua pentru cât de multe căutări în %, un site web este vizibil.

4. Adăugați un diferențiator: anlizați-le traficul organic non-brand

Deblocarea datelor din Google Analytics și setarea a scopurilor la nivel de trafic organic non-brand poate să se dovedească a fi un diferențiator puternic, între tine și o altă agenție SEO care se străduiește să-și vândă serviciile SEO.

Astea, sunt doar câteva dintre recomandările necesare pentru a scrie oferte SEO de nerefuzat. Vom reveni cu alte articole interesante, în care vom continua să descoperim această temă interesantă.