str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

3 secrete cum să scrii texte convingătoare pentru campaniile de e-mail marketing

3 secrete cum să scrii texte convingătoare pentru campaniile de e-mail marketing

E-mail marketingul s-a modificat foarte mult în ultimii ani. Astăzi brandurile utilizează multe șiretlicuri noi pentru a crea campanii de e-mail marketing efective. Dar cu toate astea calitatea scrierii textelor poate să lase de dorit.

De fapt, nu este foarte important cum arată e-mailul tău, dacă conținutul tău nu este de calitate. Mai devreme sau mai târziu, abonații tăi vor înceta să mai deschidă astfel de e-mail sau vor renunța cu totul la scrisorile pe care le expediezi, dacă nu vei pune pe primul loc calitatea conținutului. Dar cum să elaborezi mesaje e-mail excelente? Răspunsul la întrebare și câteva recomandări le găsiți mai jos.

  • Personalizați e-mailul

De obicei, indicatorii de deschidere a e-mailurilor și de clickuire sunt mai mari dacă acestea sunt personalizate. De aceea încercați să vă categorisiți baza de date și să transmiteți mesaje foarte personalizate și caracteristice segmentelor selectate. Conform cercetărilor, 58% din veniturile marketerilor intervievați vin din campanii de e-mail marketing. Încercați să vă puneți întrebarea după ce ați categorisit baza de date, sunt teme specifice, nevoi ale clienților care ar putea fi atinse pentru a face ca acesta să vă deschidă scrisoarea online?

  • Claritatea mesajului

E un concept important nu numai în e-mail marketing, dar aproape în orice subdomeniu al marketingului și al vânzărilor, fie vorba de relații publice, social media, branding etc. Un text trebuie să fie clar din primul cuvânt. Dacă mai puteți să fiți și creativi pe lângă claritatea pe care o oferiți celor ce vă citesc, atunci să știți că ați îndeplinit obiectivul cu brio.

  • Încercați să conturați beneficiile

Faceți să fie clar consumatorului dvs ce fel de avantaje oferiți. Clientul, abonatul trebuie să vadă valoare în mesajul dvs. Faceți vreo reducere, există niște termene limită, anumite reguli pentru a obține? Dacă da, explicați scurt și clar.
93f5e66f627043c82bb7a4d2dc1bdbfe-1

Cam atât în acest articol, în articolele următoare o să revenim la acest subiect și o să descoperim și alte subtilități ale campaniilor de e-mail marketing. Dacă sunteți experimentat în acest domeniu, vă încurajăm să lăsați comentariile dvs mai jos.