str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Email marketing – pe cât de vechi, pe atât de util? 4 motive de ce să-l incluzi în strategia ta de promovare.

Email marketing - pe cât de vechi, pe atât de util? 4 motive de ce să-l incluzi în strategia ta de promovare.

Email marketingul devine, uneori, ignorat în favoarea unor metode de marketing mai moderne, cum ar fi digital marketing, social media și mesajele text. În timp ce poate fi numit bunicul metodelor de marketing, promovarea prin e-mail este departe de a fi moartă. Un sondaj recent arată că oamenii de afacere sunt agățați de e-mail și nu prevăd renunțarea la acesta. Iată patru motive pentru care fiecare afacere ar trebui să utilizeze marketingul prin e-mail, plus trei sfaturi de la Amplica despre cum să o faceți mai bine.

Motivul nr.1: Consumatorilor le plac e-mailurile

Consumatorii din sondaj The Inbox Report  spun că e-mailul este modul preferat de a primi de la companii anunțuri despre promoții. Asigurați-vă că destinatarii știu că este de la o companie folosind o adresă de e-mail profesionistă. De fapt, mai mult de 4 din 10 persoane spun că preferă să obțină promoții prin e-mail decât orice altă metodă.

Motivul nr. 2: Consumatorii acordă atenție e-mailului

Majoritatea respondenților din anchetă (44%) declară că își verifică e-mailurile de mai multe ori pe zi. Mai mult de 20% verifică e-mailurile exact în momentul în care ajun, datorită notificărilor în timp real. (Această cifră se ridică la 26% dintre Millenials).

Motivul nr. 3: E-mailul motivează acțiunea

Consumatorii nu își verifică doar e-mailurile – ei reacționează frecvent la mesajele de marketing pe care le primesc prin e-mail. După ce a primit un e-mail de marketing de la o companie, 50% dintre consumatori au făcut o achiziție de pe mobil; 35% au cumpărat ceva de pe computer; iar 27% au vizitat un magazin de cărămizi pentru a face o achiziție.

Motivul nr. 4: E-mailul nu dispare nicăieri

Poate pentru că locurile de muncă sunt încă atât de dependente de e-mail, consumatorii din sondaj nu se așteaptă să renunțe la utilizarea acestuia în curând. De fapt, mai mult de trei pătrimi (78%) dintre respondenți spun că, în cinci ani, se așteaptă să utilizeze e-mailuri la fel de mult sau mai mult decât au făcut acum.

3 moduri de a face email marketingul  mai eficient

Raportul oferă aceste sfaturi pentru un marketing e-mail eficient:

  1. Asigurați-vă că e-mailurile sunt optimizate pentru dispozitive mobile. Mai mult de 75% declară că cel mai adesea verifică e-mailurile pe smartphone-urile lor (printre generația Millenials, această cifră se ridică la 81%). În ansamblu, doar 29% dintre oameni verifică e-mailurile pe laptopuri sau pe desktopuri.
  2. Nu exagerați. Trimiterea prea multor e-mailuri de marketing poate duce la dezabonarea consumatorilor. Consumatorii mai în vârstă sunt cei cu mai multe șanse să spună că primesc prea multe e-mailuri de marketing. În ansamblu, mai mult de jumătate (51%) dintre respondenți spun că primesc e-mailuri de marketing “prea des”, dar numai 37% din generația Millenials (născuți după 1990) se simt așa. De fapt, 22% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani spun că primesc e-mailuri de marketing “prea puține”. Segmentarea listelor de e-mail și acordarea atenției analizelor de e-mail pot ajuta la măsurarea frecvenței corespunzătoare pentru e-mailurile trimise.
  3. Asigurați-vă că e-mailurile sunt relevante. Ofertele/ promoțiile sunt un tip de e-mailuri pe care în unele cazuri consumatorii plătesc. Cu toate acestea, aproape trei din 10 respondenți spun că “rar” găsesc utile e-mailurile de la companii. De ce este o problemă? În timp ce răspunsul cel mai frecvent la un e-mail promoțional nedorit este să îl ștergeți sau să îl ignorați, între 11 și 14% dintre destinatari îl vor marca drept spam.

O modalitate bună de a reduce riscul de etichetare ca spammer ar fi să trimiteți întotdeauna e-mailurile de pe o adresă de e-mail profesionistă, nu o adresă de e-mail generală și gratuită, cum ar fi AOL sau Gmail. Obținerea unei adrese de e-mail profesioniste este ușor de făcut în cadrul înregistrării numelui domeniului de afaceri (adresa online a companiei). Costă foarte puțin, dar face o diferență uriașă în puterea de branding și de livrare a e-mailurilor de marketing.

Nu ai un site cu numele companiei? Procură acum un domen de la Amplica și instantaneu primești adrese de email corporative. Verifică dacă domenii web cu numele companiei tale sunt libere – Aici! Fă astăzi o rezervare de nume domeniu!

Urmați aceste sfaturi pentru a crea un plan de email marketing care este gata să vă aducă succesul!