4 recomandări pentru un website eCommerce atractiv

Există percepția greșită conform căreia o dată ce consumatorul vă vizitează website-ul conversia este practic garantată. De fapt, în realitatea lucrurile nu stau chiar așa și această regulă de cele mai multe nu funcționează deloc sau pe deplin. Oricine poate să dispară pe neașteptate de la dvs de pe website, tocmai de aceea pentru a fi scutiți de pierderea clienților, vă recomandăm să vă înarmați website-ul cu cele mai bune pastile și vitamine. Cum? Aflăm împreună în rândurile de mai jos.008

Vom descoperi împreună câteva secrete din lumea eCommerce care credem noi că sunt importante de știut și de aplicat. Deci să începem cu navigarea pe website. Înainte de a construi un website eCommerce puneți-vă în pielea clientului vostru și gândiți-vă de ce ați avea nevoie, ce ați vrea să vedeți și ce nu ați vrea să vedeți pe website-ul pe care-l vizitați.

  1. Disponibilitatea maximă – când vorbim de disponibilitate ne referim la traiectoria și drumul pe care trebuie să-l parcurgă clientul până găsește produsul potrivit. Construiți-vă website-ul cât mai accesibil pentru cei ce vă vizitează website-ul. Nu uitați că cu cât mai scurtă este traiectoria parcursă pe online cu atât aveți șanse mai mari să nu plictisiți clienții.
  2. User experience calitativ – cine dintre voi o dată ajunși pe un website, are vrea să aibă interacțiuni negative? Corect, nimeni. Iată de ce este foarte important ca percepția rămasă în minte oricui după o serie de interacțiuni cu website-ul eCommerce trebuie să fie pozitivă. Gândiți cu câțiva pași înainte și puneți la dispoziția clientului resursele și paginile de care are nevoie, plus aveți grijă ca viteza de încărcare a website-ului să fie optimă, paginile să arătoase, iar coșul de produse să nu se ascundă.
  3. Fotografii calitative și clare – pentru un website eCommerce care are ca principal scop vânzarea de produse este foarte important să opereze cu fotografii calitative. Mai ales dacă operați cu clienți din Republica Moldova, care sunt mult mai sceptici la capitolul cumpărături online. Pentru ca să-i convingeți pe deplin vă sugerăm să le demonstrați cum arată produsul pe care-l vindeți în realitate. Plus, utilizarea de fotografii calitative o să vă sporească și credibilitatea brandului dvs.
  4. Cereți feedback de la clienții voștri – părerea clienților dvs este foarte importantă pentru dezvoltarea website-ului eCommerce. VĂ doriți o afacere profitabilă? Atunci nu ezitați să fiți mereu la curent cu ceea ce cred clienții actuali despre dvs. Plus, niște review-uri adăugate pe website nu o să vă încurce niciodată, dimpotrivă.