str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

5 elemente ce trebuie să le conțină orice pagină principală a unui website pentru a atrage clienți

5 elemente ce trebuie să le conțină orice pagină principală a unui website pentru a atrage clienți

Un website când este dezvoltat, trebuie să fie contruit intuitiv pentru efectivii utilizatori și trebuie să asigure un user experience excelent. Tocmai de aceea, este foarte important să știți ce elemente cheie trebuie să le conțină o pagină web pentru a atrage clienții și pentru a atrage o audiență potrivită. Vă invităm să descoperim împreună aceste elemente cheie:

1. Titlul

Din primele 3 secunde, un website trebuie să spună utilizatorului ce fel de website este acesta. Titlul trebuie să fie scurt și simplu.

2. Subtitlu

Subtitlul de obicei, descrie ceea ce faci sau ceea ce oferi. Fii concis și clar. Nu vorbi doar despre tine, fă-l să fie suficient de catchy pentru utilizatorii tăi.

3. Apeluri la acțiune

Scopul wesbite-ului tău și al paginii principale în primul rând, este să facă utilizatorii să acceseze și alte pagini și să meargă mai departe în pâlnie. Adaugă 2-3 apeluri la acțiune pe pagina ta principală, suntem siguri că o să funcționeze.

4. Imagini de suport

De cele mai multe ori, persoanele sun mai mult vizuale, decât textuale. Ceea ce înseamnă că utilizarea imaginilor este importantă pentru a atrage atenția utilizatorilor. Alege imagini faine care cumva capturează emoții sau acțiuni.

pagina-principala-website-amplica

5. Enumeră beneficii

Nu este suficient să descrii ceea ce faci, ceea ce prestezi sau ceea ce vinzi. Este necesar să spui și de ce e important utilizatorii să te aleagă pe tine și nu pe concurentul tău, spune asta pe prima pagina a website-ului tău. Scrie beneficiile într-un mod simplu și ușor de înțeles. E principiul de bază a comunicării pe online.

6. Testimoniale

Testimonialele sunt un indicator puternic ce poate să ajute la dezvoltarea încrederii clientului în produsul pe care îl oferi. Include câteva testimoniale pe website, alege-le pe cele sincere, adaugă poze și linkuri la profilurile sociale ale celor care ți-au oferit aceste testimoniale.

Astea sunt câteva elemente necesare de inclus pe o pagină principală a unui website. Dar țineți minte, atunci când creați website-ul să gândiți din perspectiva unui client și nu a unui vânzător, astfel veți avea șansa ca mai mulți utilizatori să devină fideli.