str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md



BLOG1  FULL WIDTH


Extensia .srl – noul standard de calitate între domenii – acum GRATUIT

Mai știți cum se spune că dacă afacerea nu există online, atunci ea nu există deloc? E timpul să creați o prezență online pentru compania Dvs. Și, dacă tot o faceți, făceți-o original și în pas cu cele mai proaspete inovații în domeniul IT. Alegeți extensia .SRL – apărută în premieră pe piața noastră.

Extensia .SRL – acum și în Moldova!

Continue Reading


Sfaturi: Bazele branding-ului pentru afacerile tinere

01 – Ce este identitatea corporativă?

Pe când afacerea este o strategie care urmărește să îţi aducă valoare, să vândă ceea ce produci, branding-ul este un instrument pentru a arăta oamenilor care-i ideea ta despre viziune, aspect, şi gust. Brand-ul tău reprezintă „ce fel de” business ai.

Putem depune mult efort pentru a ne asigura că oamenii ne văd afacerea în modul în care ne convine nouă, dar, pe termen lung, brand-ul devine ceea ce spun oamenii despre afacerea ta.

Brand-ul tău e e viziunea ta, perspectiva individuală și poziția în business;
Brand-ul tău este un fel de set de elemente de design, care arată oamenilor că ești ceea ce pretinzi că ai fi;
Brand-ul tău este mesajul pe care îl promovezi lumii.

Gândește-te la brand ca…

Continue Reading


Ce nu are Gmail: 4 posibilități gratuite de la Deskun

Serviciu Gmail a depăşit anul trecut cifra de 1 miliard de utilizatori. Popularitatea acestui serviciu este atât de mare, încât chiar și Microsoft e forțat să deschidă în clientul de e-mail pentru Windows 10 funcții Google, care anterior erau disponibile numai în Outlook.com. Acest lucru este de înțeles, deoarece Gmail este complet gratuit, are cea mai bună protecție anti-spam din lume și opțiuni de automatizare și comoditate. Cu toate acestea, până şi unui asftel de gigant îi lipsesc o serie de funcții foarte importante. Acest lucru este valabil mai ales în cazul celor care folosesc serviciul Gmail pentru a lucra cu clienții. De exemplu confirmarea primirii mesajului trimis este disponibilă numai în vesriunea corporativă a serviciului.

Cele mai multe dintre funcțiile lipsă sunt completate prin utilizarea unor soluţii terțe şi anume aici apare problema alegerii unei soluţii nu atât complete, cât „ușoare”, deoarece Google Chrome este stigmatizat (pe drept, uneori) drept „cel mai greu” browser tocmai din cauza extensiilor scrise neoptimizat…

Continue Reading


10 instrumente pentru start-up-uri și start-up-eri

Start-up-urile apar în fiecare zi. Unele dintre ele devin adevarate mine de aur pentru creatorii săi, dar acestea sunt puține. Desigur, lansarea și promovarea propriului star-up este o muncă infernală și grea. Ea începe aproape imediat ce ați reușit să deveniţi start-up-er: este necesar să se evalueze cu luciditate perspectivele de idei, pentru a primi un feedback de la utilizatorii potențiali, pentru a aduce proiectul pe piaţă. Anume de aceea Amplica vine Adăugați cu un mic set de instrumente care vă vor ajuta în procesul de planificare, generare de lead-uri si design de produs.

Startup Graveyard

Aflăm experienţa grea, dar plină de satisfacții a predecesorilor. Strartup Graveyard este un director de start-up-uri care nu au reușit să fie realizate și creatorii cărora au fost forțați să părăsească jocul. Scopul proiectului nu este de a stigmatiza anumite proiecte pentru greșeli, ci de a analiza factorii care au condus la eşec. Istoricul start-up-urilor este prezentat într-un mod concis, clar: nume, nișă, perioada de activitate, investitori și buget, concurenți, principalele motive care au dus la eşec. Vizitatorii sunt, de asemenea, invitaţi să contribuie la „autopsie”….

Continue Reading


De la „Intranet” la „Loc de muncă digital”

Astăzi Intranet-ul este un element-cheie pentru orice companie și partenerii, clienții și furnizorii acesteia. Aici sunt utilizate aplicații personalizate și procese de afaceri flexibile. Acesta este ca un centru digital, care include schimb de cunoștințe, comunicații verticale, aplicații și flux de lucru. Strategia modernă a unei companiei se axează deja nu atât pe dezvoltarea unui Intranet, cât pe constituirea unui loc de lucru digital, cu un singur punct de interacţiune cu diferite sisteme, angajați și companii.

De la vechi la nou și de la tradiție la inovație

În multe companii Intranetul nu are funcțiile pentru care o astfel de infrastructură a fost proiectată inițial, astfel apae necesitatea regândirii sarcinilor pe care Intranetul trebuie să le abordeze pentru a obține beneficii de afaceri. Iată unele exemple:…

Continue Reading


Pagina 1 din 4312345...102030...Ultima »