Doar 7 zile comandă serviciul de SEO audit la jumătate de preț!

SEO_facebook копия

comanda acum

Știți câți clienți potențiali pierdeți deoarece aceștia nu vă găsesc în Google?

 Amplica iți propune o ofertă avantajoasă de iarnă:

doar 7 zile poți comanda serviciul de SEO audit  la jumătate de preț! Acum în loc de 200 €  achiți doar 99 € !

Ce rezultate obțin dacă  comand auditul SEO oferit de compania Amplica?

1. Analizați pe ce pozitie se află site-ul dvs când vizitatorii caută anumite servicii sau produse după cuvinte cheie care vă reprezintă.

2. Aflați care sunt cele mai frecvent utilizate cuvinte cheie pentru domeniul dvs de activitate.

3. Evaluați câți potențiali clienți vă caută în Google.

4. Vedeți care sunt șansele concurenților dvs de a atrage potențialii clienții.

5.Vă ajută să evidențiați dacă site-ul dvs este ”SEO friendly”, dacă sunt anumite probleme  și metodele cum poate fi optimizat pentru a aduce mai mult trafic și respectiv vânzări.

6. Timp de 24 de ore primiți un raport cu poziția site-lui dvs și recomandări cu cele mai potrivite cuvinte pentru domeniul dvs.

Mai jos vă propunem să vedeți cererea potentială în diferite domenii, în dependență de cuvintele cheie după care cumpără potențialii clienți. Spre exemplu  în industria textilă cuvintele  cheie ”rochiile de seară” sunt căutate pe google de către  5400 potențiali clienți lunar. V-ați intrebat câți din acești  potențialii clienți ajung să viziteze site-ul dvs ca să cumpere?

 Mobilă:  bucătării – 1600 căutări/lunar,  mobilă – 1000 , dormitoare – 880

 Foto-Video: nunta – 1000 căutări/lunar, wedding – 390, cumătrie – 260

Haine: rochii de seara – 5400 căutări/lunar, rochii de mireasa – 3600, haine online – 880

Tehnică: tablete – 590 căutări/lunar, telefoane  – 480,  laptopuri – 320

Turism: bilete de avion – 4400 căutări/lunar, agentii de turism – 1300, turism – 260

Auditul SEO este primul pas  cu care începe  promovarea site-ului dvs pe google. Auditul SEO este urmat apoi de Adaptarea site-ului pentru a fi ”SEO-friendly” și de Promovarea SEO. Auditul SEO include următoarele etape:

Analiza internă:

  • Verificarea codului
  • Verficarea prezenței meta-datelor
  • Verificararea unicității textelor
  • Verficarea indexării site-ului în motorul de căutare
  • Verificarea vitezei încărcării paginii

Analiza externă:

  • Analiza cuvintelor cheie, elaborarea grupurilor de cuvinte cheie tematice
  • Analiza datelor statistice cu privire la fiecare cuvîntul cheie
  • Verificarea pozițiilor curente ale site-ului

Începeți să faceți  auditul SEO chiar acum! Cu cît mai mult  amânați aceasta, cu atât oferiți șanse mai mari concurenților și apoi va trebui foarte mult să investiți financiar pentru a-i depăși.

comanda acum