Cum creezi o campanie de e-mail marketing în mai puțin de 15 min?

Campaniile de e-mail marketing pot fi elaborate în câteva minute, mai ales dacă utilizați instrumentele potrivite, ușor manevrabile care își permit să creezi rapid, dar și calitativ mesaje de promovare pentru clienții tăi. Mai mult ca atât trebuie să recunoaștem că e-mail marketingul este recunoscut ca fiind un instrument puternic de promovare pe online. Campaniile de e-mail marketing integrate în toată politica de promovare vă pot aduce rezultate uimitoare.

Pentru a crea campanii rapide, dar și eficiente, vă recomandăm să urmați următorii pași:

  1. Stabiliți-vă din start obiectivele – cui se adresează e-mailul pe care vreți să-l expediați, ce informații trebuie să conțină, de ce vreți să vă informați clienții, ați lansat o nouă promoție sau ofertă interesantă? Când aveți răspunsul la această întrebare puteți să treceți la următorul pas.
  2. Alegeți platforma pe care veți crea e-mailurile și adăugați-vă baza de date – una dintre platformele cu care operăm și pe care ne este ușor să o recomandăm este Mailchimp. Mailchimp vă permite să utilizați gratis instrumentul atât timp cât aveți mai puțin de 2000 de abonați și vă permite să sincronizați bazele de date foarte rapid.
  3. Alegeți un template potrivit după care să vă ghidați în timp ce creați campanie de e-mail marketing – Mailchimp vă pune la dispoziție tipuri de template-uri care vă fac viața mai ușoară. E simplu după model să vă creați propria campanie. Alegeți ce imagini să adăugați, ce text, ce butoane, spre ce linkuri să redirecționați și campania dvs este gata.
  4. Expediați campania și analizați ulterior rezultatele – după ce ați adăugat toată informația relevantă în e-mailul dvs, nu vă sfiiți să expediația campania. Ulterior, vă recomandăm să analizați rezultatele și indicatorii: rata de deschidere a e-mailului, rata de clickuri. În baza acestor indicatori vă va fi mai simplu să modificați următoarea campanie.

Recomandările de mai sus sunt tehnice, evident că pentru o campanie de e-mail marketing trebuie să fiți suficient de creativ și să elaborați preventiv designul imaginilor pe care le veți încărca.