str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Cum facem blog-ul personal mai interesant

Cum facem blog-ul personal mai interesant

În linii generale succesul fiecărui blog se datorează conținutului relevant pentru publicul țintă.

˝Pescarul bun se pricepe mai bine ca peștele în mumeală˝

Crearea blog-ului ca instrument de ˝control al oamenilor˝ 

Crearea blog-ului pentru a publica viața proprie cred că este o mare greșeală. Nu va avea nici un impact. Fericirea și necazul nu este o temă virală. Sigur dacă nu sunteți o celebritate, blog-urile personale a celebrităților acumulează impact – datorită marketing-ului. De aceea începeți de la cercetările de marketing.

 

Crearea Blog-ului de larg interes

  1. Puteți începe de la cercetarea propriilor gânduri. Fiecare dintre noi are gânduri, idei și motive. Într-un sens, noi, oamenii suntem în linii generale asemeni după modul de gândire și percepere. Fiecare are ce spune fără discernământ. Aceste lucruri atrag publicul larg.
  2. Incepeți cu cercetarea reiting-ului popularității. Spre exemplu, Google ofere un serviciu ce monitorizează tematicile populare – Google Trends. Verificați listele și găsiți temele tangente cu tema Dvs.

Învățați de la concurenți

Începeți crearea conținutului cu urmărirea celor mai de top blogger-i în domeniul Dvs. Ei deja au atins succesul deci au făcut totul corect. Urmăriți zece lideri ai blogging-ului și citiți foarte atent modul în care aceștia abordează tema, astfel veți descoperi secretul lor.

Creați-vă conspecte. În cele mai mici detalii descrieți modul de postare a blogger-ilor de TOP. Pare a fi o teorie foarte complicată? Doar teoriile vă pot concentra pentru o creație de succes, veți avea inspirație doar atunci când veți ști concret ce vreți să faceți.

Teoria ˝atenției˝

Dacă la momentul actual Dvs. nu aveți idei pentru ca să acumulați traficul dorit, există o teorie care nu a dat greș nici acum sute de ani în viața cotidiană. Citiți cu mare atenție articolele noi postate de bloggeri populari și combateți careva din idei, pentru a vă atrage atenția aveți nevoie de ˝scandal˝. Contraziceți-vă în careva din idei postate în articol. Dacă o veți face cu grijă și constructiv, cititorii vor trece și ˝pe la Dvs.˝.

Teoria Marketing-ului viral

Temele sunt viralizate atunci când cititorul vibrează în urma conținutului citit/văzut. Cel mai des ele se asociază cu temele sociale. Dacă conținutul Dvs. a trezit emoții în interior cititorului atunci acesta cu siguranță va distribui conținutul pentru ca și prietenii lui să simtă această emoție. De regulă temele sociale se viralizează foarte repede.

Trebuie să deveniți jurnaliști

În momentul de față este greu să devii lider în domeniul Blogging-ului, concurenți sunt foarte mulți și foarte puternici. Doar că acest plafon nu este imposibil. O metodă foarte renumită este ˝liderul de opinie˝ și ˝articole de știri˝. Prin ce se diferențiază o știre de Blog? Prin faptul că Dvs. Vă puteți expune opinia proprie în articolul ce vă aparține, puteți studia mai multe articole despre un anumit subiect și să vă expuneți propriul punct de vedere, revenind la teoria ˝atenției˝ puteți trezi și un mic ˝scandal˝ pentru a implica mai mulți lideri de opinie sau puteți provoca cititorii Dvs. pentru discuții, dezbatere și expunere.

Abonați-vă la BLOG-ul AMPLICA și aflați în următorul articol cum se monetizează BLOG-ul și cum BLOG-ul vă poate deveni meseria dorită.