str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Cum faci email marketingul să lucreze pentru afacerea ta

Cum faci email marketingul să lucreze pentru afacerea ta

Ați evitat să includeți email marketingul în campaniile de promovare fiindcă credeți că este o metodă prea veche sau complicată?  Sau poate că ați încercat-o în trecut și nu ați obținut rezultate bune în trecut? Nu aruncați acest instrument la gunoi, deoarece marketingul prin e-mail este una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Iată cinci sfaturi pentru a face marketingul prin email să lucreze pentru veniturile Dvs.:

1. Concentrați-vă pe avantajele acordate abonaților. Dacă toate mesajele Dvs. de e-mail marketing conține laude despre cât de mare este afacerea Dvs. sau vă promovează cel mai nou produs, nu e de mirare că nu obțineți rezultate. Oamenii se abonează la e-mailurile de afaceri pentru că vor să obțină ceva din ele. De exemplu, puteți să-i arătați clienților cum să facă ceva mai bun sau să-i ajute să rezolve o problemă? Trimiterea reducerilor, a anunțurilor de vânzare și a altor oferte speciale este întotdeauna apreciată.

2. Utilizați o adresă de e-mail profesională. Dacă trimiteți e-mailurile de afaceri de la o adresă ca AlinaB1889@mail.ru, nu e de mirare că nu primiți vreun răspuns. Folosirea unei adrese de e-mail profesionale cu numele de domeniu al companiei (cum ar fi alina@amplica.md) semnalează că e-mailul vine de la o companie – nu un individ aleator. Mai mult, utilizarea unei adrese de e-mail profesionale vă ajută să marcați afacerea Dvs. de fiecare dată când trimiteți un e-mail de afaceri. Obținerea unei adrese de e-mail profesionale costă doar câțiva dolari pe lună, deci nu există nici o scuză să nu o faceți.

Cumpără um nume de domen de la Amplica pentru afacerea ta și obține acces la adrese de email profesionale cu numele companiei tale. Verifică dacă domenul este liberă!

3.  Includeți un apel la acțiune (din en. Call To Action). Pentru ca email marketingul Dvs. pentru afaceri să funcționeze, trebuie să faceți apeluri proeminente la acțiune la începutul e-mailului. Nu fi timid: spuneți destinatarilor exact ce doriți să facă. “Cumpărați acum”, “Aflați mai multe” sau “Programați o întâlnire” sunt exemple de apeluri comune de acțiune. Puneți-le aproape de partea de sus a e-mailului, astfel încât clienții să nu le poată pierde. Creați o pagină de destinație unică pe site-ul Dvs. web pentru fiecare apel la acțiune și veți putea măsura succesul campaniei de marketing prin e-mail cu numărul de vizitatori pe care îi primește pagina de destinație.

4. Creați um email prietenos pentru dispozitivele mobile. Dacă e-mailul de marketing al afacerii Dvs. nu este lizibil pe un smartphone, există o șansă bună ca destinatarul să îl șteargă. La urma urmei, cei mai mulți dintre noi verifică e-mailurile de pe telefonul nostru de mai multe ori pe zi. E-mailurile în format cu o singură coloană, cu o mulțime de spațiu alb și imagini optimizate pentru a încărca rapid, sunt mai ușor de citit și de accesat. Reduceți nevoia de defilare, ținând-o scurtă. Dacă doriți să distribuiți publicului Dvs. un post de blog mai lung sau o foaie tipărită, puneți titlul și paragraful de deschidere în e-mail cu un link către site-ul web pentru restul conținutului. (La urma urmei, scopul e-mail-urilor este acela de a atrage oamenii pe site-ul tău, nu?)

5. Fiți atenți să nu deveniți abuzivi. Dacă trimiteți prea multe e-mailuri, vă vom lăsa rapid bun venit. Dacă le trimiteți în mod constant actualizări și oferte, clienții vor începe să vă ajute. Utilizați analizele de e-mail marketing pentru a urmări valori cheie, cum ar fi ratele deschise și ratele de clickuri. Aceste informații vă vor ajuta să aflați cele mai bune metode pentru trimiterea de e-mailuri de marketing de afaceri. De asemenea, trebuie să permiteți clienților să își aleagă propriile condiții de abonament. De exemplu, oferiți-le opțiunea de a primi e-mailuri lunar sau săptămânal sau de a primi numai anumite tipuri de e-mailuri, cum ar fi buletinul informativ sau anunțurile de vânzare.