Cum să desfășurați activități de cercetare a pieții și să construiți brandul Dvs.  

 

Blog-ul nostru devine tot mai interactiv, iar pentru ca Dvs. să atingeți cel mai mare succes, noi vă oferim informații despre toate domeniile. Noi cercetăm și adoptăm cele mai credibile surse pentru ca Dvs. să primiți cele mai relevante informații.

Există două modalități principale de a obține perspective în afacerea Dvs.: căutare în exterior și căutare în interior.

În căutarea pasivă (exterioară) înțelegeți cine sunt clienții;

În căutarea activă (interioară) realizați cine sunteți de fapt și ce reprezintă brandul Dvs.

 

Ambele tipuri de cercetări sunt deosebit de importante pentru afacerea Dvs. atunci când sunteți la început, așa că vom explora modul în care se abordează fiecare.

 

Căutarea în exterior

De ce este importantă? Planul Dvs. de afaceri trebuie să fie orientat spre clienți. Cu toate acestea, mulți antreprenori petrec puțin timp vorbind cu potențialii clienți. Se spune că “Atunci când începeți o afacere, cel mai important lucru este să obțineți informații despre clienți; dacă nu înțelegeți clienții, nu știți cum îi puteți ajuta, nu știți ce fel de mesaje de marketing și publicitate vor funcționa”. Drept urmare aveți îndoieli dacă produsul Dvs. va fi achiziționat.

4 pași pentru a desfășura cercetări de piață:

 1.Identificați piața Dvs. țintă – care sunt caracteristicile demografice ale clienților ideali: vârsta, sexul, venitul, și locația? Identificați motivațiile sau obiectivele lor pentru cumpărarea produsului sau serviciului.

 2.Vorbiți cu potențialii Dvs. clienți – sondajele online sunt bune, dar perfect ar fi dacă Dvs. ați vorbi cu clienții.

 3.Aflați dacă piata Dvs. este destul de mare – bazele de date ale industriei de cercetare vă permit să stabiliți dacă piața țintă este suficient de mare pentru a sustine afacerea.

 4.Analizați toate aprecierile – stabiliți printr-un raport dacă rodul muncii Dvs. e precum ați dorit.

Căutarea în interior

Brandul Dvs. e important, pentru că el constituie modul consumatorilor de a percepe cine sunteți. Cu o identitate clară și convingătoare de brand, puteți demonstra că sunteți de încredere, aveți o imagine diferită de competitorii Dvs.

Există două modalități de a comunica obiectivele brandului: cadrul de mesaje și arhitectura de mesaje.

Cadrul de mesaje este definit prin răspunsul la întrebările date: ce impresie vreți ca publicul să aibă atunci când interacționează cu conținutul Dvs.? Ce ați dori ca publicul să creadă despre valoarea produsului pe care îl oferiți? Cum veți demonstra că serviciul oferit este adevărat? Iar, arhitectura de mesaje este o ierarhie de obiective pe care vi le propuneți să le comunicați, prin intermediul schemelor și a cuvintelor cheie. Aplicând strategiile date puteți inspira clienții cu brandul Dvs., îi puteți motiva și îi puteți convinge să cumpere produsul Dvs.

Urmăriți Bolg-ul nostru și aflați informații utile pentru afacerea Dvs.