Cum să-ți transformi vizitatorii de pe website în clienți?

Cu siguranță, știți cât este de important pentru companiile din mediul online indicatori ca traficul și vânzările. Mai ales companiile care se află la început de cale, cele care și-au deschis recent magazine online sunt foarte dezorientate, atunci când vine vorba de alegerea unei tactici perfecte pentru a transforma vizitatorii de pe website în clienți. Tocmai de aceea, ne-am gândit să vă ajutăm și să vă relatăm în articolul ce urmează, câteva tehnici de marketing care o să vă ajute să vă creșteți atât traficul pe website, cât și volumul de vânzări.

1. Campaniile automatizate de E-mail Marketing

Statisticile au demonstrat că pentru a crește conversia este foarte important de utilizat acest instrument. Mai mult ca atât, există statistici oficiale care dezvăluie faptul că aproximativ 60% dintre persoanele care se abonează la diferite liste de e-amiluri o fac pentru că sunt interesați de oferte speciale, de cupoane și discounturi care sunt expediate frecvent de către magazinele online, și nu numai. Pe lângă aceasta, campaniile automatizate de e-mail marketing, joacă un rol important atunci când aveți setat un blog pe care scrieți frecvent informații interesante despre produsele dvs, despre promoțiile dvs sau despre orice alte produse adiacente. Campaniile de e-mail marketing, deși au rate mici de deschidere în proporție de 20% sunt efective atunci când sunt efectuate cu regularitate și vă pot aduce pe termen lung, beneficii palpabile.

transforma_vizitatorii_in_clienti_amplica2. Coșul de produse persistent, o soluție interesantă pentru magazinele online

O necesitate importantă a clienților care vizitează magazinele online sunt coșurile de produse persistente care nu dispar după o ulterioară închidere a unui website. Este foarte frustrant după ce ai selectat produsele și ai lipsit câteva ore de la computer să nu le mai găsești tot acolo când te întorci. Tocmai de aceea îți recomandăm să utilizezi o aplicație interesantă care se numește Persistent Cart. Aceastaeste foarte simplu de utilizat, plus o să vă scutească de frustrările clienților.

Ce ziceți de strategiile propuse mai sus? Merită de utilizat? Cu siguranță, da. Pentru mai multe informații interesante, vă invităm să ne citiți zilnic blogul.