Cum să vă pregătiți site-ul pentru traficul spike în perioada sărbătorilor?

 

Traficul spike reprezintă o creștere mare de vizitatori datorită unui eveniment ce are loc în legătură cu site-ul Dvs. web. Astăzi, cumpărăturile online au crescut considerabil, iată de ce ar trebui să vă pregătiți site-ul pentru traficul spike. Dacă nu sunteți siguri cum să începeți, vă familiarizăm cu unele metode:

Pregătiți-vă pentru influxul de trafic

Începeți cu elementele de bază. Asigurați-vă că serviciul de găzduire web poate face față creșterii potențiale a traficului. Dacă utilizați un serviciu de shared hosting, discutați cu furnizorul Dvs. ca să vă asigure că site-ul nu va încetini în cazul în care o altă companie va începe să consume foarte mult volum. Încărcarea lentă poate distruge potențialul de vânzări.

Luați în considerare optimizarea pentru clienții de telefonie mobilă

Oamenii petrec acum mai mult timp pe internet folosind un dispozitiv mobil decât un computer, așa că, dacă nu adaptați site-ul pentru utilizatorii mobili, cedați clienții potențiali concurenților Dumneavoastră. De fapt, neavând un site optimizat pentru telefoane mobile este ca și cum ați închide magazinul pentru o zi întreagă în fiecare săptămână.

Redimensionați graficele de pe site

Imaginile frumoase pot obține note mari de la vizitatorii web, dar în cazul în care acestea nu sunt dimensionate în mod corespunzător, acestea ar putea încetini literalmente procentul vânzări, căci acum fiecare secundă contează (47 la sută din vizitatori vor pleca în 2 secunde, dacă o pagină web nu se încarcă). Ar trebui cel puțin redimensionarea imaginilor de pe paginile principale.

Dați dovadă de credibilitate și securitate

Dacă cineva are de gând să-și cheltuie banii, și să introducă un card de credit pe un site de comerț electronic, el vrea să știe dacă poate avea încredere în vânzător. Utilizați insigne de încredere în avantajul Dvs. De exemplu, folosirea de certificate SSL pentru cumpărături sigure și de asemenea cumpărătorii online, doresc să găsească pictograma în formă de lăcată verde în partea stângă de sus de pe bara de browser.

Focusați-vă pe cuvintele cheie

Examinați toate bunurile online acum, pentru a vă asigura că cuvintele cheie vor lucra pentru Dvs. în timpul perioadei de sărbătoare. Axați-vă pe actualizarea descrierii produselor, conținutului de pe pagina de start, și folosiți cuvintele cheie în titluri. Dacă urmați aceste sfaturi pentru pregătirea site-ului de sărbători, și nicidecum nu vă reușește, serviciul de hosting pe care îl aveți nu este tocmai potrivit pentru Dvs, și trebuie să interveniți cu ceva.

În acest caz apelați la Amplica, pentru a discuta opțiunile chiar astăzi!