str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Cum un start-up să se promoveze efectiv?

Cum un start-up să se promoveze efectiv?

Un business la început de cale, trebuie să aibă suficientă ambiție pentru a se promova și pentru a deveni viral. Iată de ce marketingul pentru start-upuri este la fel de vital ca aerul pentru oameni. Dar cum să facă un start-up un plan de marketing eficient? Ce modalități de promovare să iei în calcul? Și ce modalități să nu le ia? De unde să ia primii bani pentru a-i investi în reclamele pe online? La aceste întrebări ne propunem să vă răspundem în articolul de mai jos.

Cel mai bine inițial ca start-upurile să se promoveze în mediul online. Acest mediu vine cu suficiente modalități de promovare necostisitoare, care pe lângă toate sunt și eficiente:

  1. Un start-up trebuie să aibă un website. Pentru a pune pe picioare un website, veți avea nevoie de servicii de hosting, un nume de domeniu, plus o temă wordpress suficient de ușoară de administrat.
  2. Prezența pe rețelele sociale este un must, cum zic americanii. Acum când toți trec pe online, citesc știri, publică conținut, caută oferte pe internet, e mai mult decât necesar să fiți acolo.
  3. Faceți un pic de SEO pentru website-ul dvs. Astfel încât, Google să vă indexeze website-ul și să apăreți în motoarele de căutare.
  4. Scrieți texte interesante despre produsele pe care le vindeți, veniți cu recomandări utile.
  5. Trimiteți newslettere cel puțin o dată pe lună. Propuneți oferte interesante și greu de refuzat.
  6. Încercați să găsiți bloguri suficient de populare, care se ocupă de nișa dvs și care ar fi disponibili să publice oferte recomandate practic gratuit. Găsiți o modalitate prin care să vă înțelegeți.
  7. Găsiți o persoană care să se ocupe de planurile de marketing și de vânzări ale start-upului dvs. Simplu, nu?