str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

De ce blogul Dvs. nu aduce profit?

De ce blogul Dvs. nu aduce profit?

Întrebarea de milione: aveți vreun profit de pe urma blogului? Dacă vă aflați în numărul majorității, probabil, nu – sau, cel puțin, nu la fel de mult cât v-ați dori să câștigați. Blogurile WordPress pot fi o sursă imensă de venit, însă dacă nu perfectați conținutul, nu optimizați site-ul Dvs., și piața produsului, blogul nu o să vă ajute să faceți bani. Așa că haideți să aruncăm o privire la câteva motive din cauza cărora blogul Dvs. nu poate face bani – și schimbările la care puteți recurge chiar azi, pentru a obține profit.

  1. publicul țintă este prea larg

Cele mai bune bloguri satisfac o nișă îngustă. Dacă scopul Dvs. vizează un public larg, o să fie mai greu să convingeți vizitatorii să se întoarcă pentru cava ce a-ți putea oferi. Pentru a vă perfecționa în acest sens, încercați să creați un profil detaliat clientului ideal (grijile sale, vârsta, orașul natal, detalii de familie, site-urile de socializare preferate) și adaptați astfel conținutul pentru a fi pe măsura necesităților consumatorului.

  1. Conținutul face referință numai la Dvs.

Cel mai grav este atunci când focusați conținutul doar spre afacerea, noutățile, și produsele Dvs. — pe nimeni nu îl va interesa să fie cun client fidel. Îndreptați conținutul spre ceea ce ar interesa vizitatorii.

  1. Nimic nu e de vanzare

Dacă nu obțineți un flux mare de trafic sau de atragere a agenților de publicitate cu costuri mari, nu veți câștiga destul venit din anunțurile publicitare de unul singur. Mai degrabă, blog-ul Dvs. WordPress este o rampă de lansare pentru alte produse și servicii, cum ar fi tutoriale, consultații, cărți electronice, cursuri, și multe altele. Generați bani într-un mod care ar capta atenția publicului. De exemplu, dacă blogul este despre cusut, vindeți modele. Dacă blogul este despre formarea unui profesor de muzică, vindeți cursuri sau lecții.

  1. Nu cereți vizitatorilor să cumpere

Dacă doriți ca vizitatorii site-ului să cumpere ceva sau să se aboneze, nu mai bateți apa-n piuă. Asigurați-vă că fiecare mesaj include un apel clar la acțiune, și oferă clienților un motiv de a acționa acum.

  1. blogul nu direcționează suficient trafic

Blogul Dvs. dispune de anunțuri, link-uri afiliate, produse gata de vânzare, și un conținut destul de bun – dar toată munca se echivalează cu zero dacă aceste informații nu sunt văzute de nimemi. Aflați cum puteți direcționa trafic de la SEO și media de socializare.

Renunțați prea repede

Acordați mai mult timp publicului, adaptați-vă vocea și perfectați produsul. Nu vă fie frică să încercați ceva nou, sau să luați totul de la început.