str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

De ce este important suportul online pentru un site respectabil ?

De ce este important suportul online pentru un site respectabil ?

articol redhelper

Știați că…69% din potențialii clienți pleacă din motiv că au fost ignorați?

Orice companie respectabilă trebuie să ia în consideraţie fiecare client, fiind gata să-l ajute oricand, răspunzandu-i la orice întrebare, nici un client fiind o excepţie. Faţa companiei este reprezentată de site-ul acesteia, iar una dintre cele mai importante nuanţe în aprecierea site-ului şi însăşi a companiei e posibilitatea de a comunica cu clienţii direct pe site. La baza acestei comunicări stă suportul online, cu ajutorul căruia orice vizitator al site-ului poate lăsa un mesaj în legătură cu întrebarea ce îl interesează, fiind sigur că va primi un răspuns în  cel mai scurt timp.

Vă propunem un sistem eficient de comunicare cu vizitatorii site-ului dvs- Chat-ul RedHelper.

Compania Amplica deja timp de 3 luni se bucură de noul său chat oferit de către  RedHelper, și suntem mulțumiți de toate posibiltățile oferite de acest chat atît din perspectiva utilizatorilor , angajaților cît și a conducerii.

RedHelper reprezintă cea mai simplă și mai rapidă cale pentru clienții dumneavoastră.

  • Pe orice site, oriunde, convenabil, rapid și în condiții de siguranță.
  • Chat-ul este întotdeauna disponibil pentru clienții de pe site-ul dvs.
  • Un nou nivel de serviciu clientelă  și suport de pe site .
  • RedHelper îți permite înțelegerea mai exactă a clientului datorită  urmăririi la moment.
  • Puteți să dați răspunsuri scurte și simple – iluminând elemente importante ale site-ului.
  • Nu sunt necesare instalații suplimentare din partea vizitatorilor.
  • Lucrează în toate browserele.

Astfel site-ul companiei Amplica dispune de un suport tehnic foarte eficient ce ușurează comunicarea dintre client și personal. Astfel veți putea primi oricând un răspuns la orice întrebare, având mereu parte de un instructaj rapid și calitativ din partea personalului.

                             Mai multe despre chat, prețuri și instalare vedeți aici

Chat-ul online nu este doar o simplă metodă de comunicare, dar un întreg proces de cercetare e clienților voștri!