str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Este suportul tehnic non-stop?Este suportul tehnic non-stop?

FAQ sau Întrebări Frecvente

Am creat mai multe articole cu privire la cele mai dese întrebări apărute și puteți afla foarte multe lucruri utile. Ne străduim permanent să imbunătățim și să mărim lista acestora pentru a vă asigura cu tot de ce aveți nevoie. Puteți accesa prin link-ul următor: http://amplica.info/ Suport Tehnic prin Ticket Support 24/7

Sunteți deja clientul nostru?

FAQ sau Întrebări Frecvente

Am creat mai multe articole cu privire la cele mai dese întrebări apărute și puteți afla foarte multe lucruri utile. Ne străduim permanent să imbunătățim și să mărim lista acestora pentru a vă asigura cu tot de ce aveți nevoie. Puteți accesa prin link-ul următor: http://amplica.info/ Suport Tehnic prin Ticket Support 24/7

Sunteți deja clientul nostru?

Pentru întrebări tehnice vă rugăm să vă conectați la panoul de Billing (facturare) și să folosiți Sistemul de Ticket pentru a contacta administratorul nostru.
Prin Sistemul de Ticket vă poate răspunde exact persoana responsabilă de problema apărută. Aceasta este utilizată pentru a garanta siguranța datelor dumneavoastră, cât și a serverului.

Încă nu sunteți clientul nostru?

Dacă aveți întrebări tehnice, ne puteți contacta prin chat-ul de pe site amplica.md la pagina Acasă faceți click pe fereastra din dreapta Suport, Secțiunea Suport Tehnic, iar mesajul dumneavoastră va fi preluat și transmis administratorului.
Dacă aveți întrebări referitor la achiziționare, colaborare, ne puteți contacta de asemenea prin chat-ul de pe site la Secțiunea Suport Comercial sau să utilizați formularul de contact de mai jos
Întrebările referitoare la eliberarea facturilor le puteți trimite împreună cu rechizitele bancare și adresa juridică la adresa de email: contabilitate@amplica.md

Pentru întrebări tehnice vă rugăm să vă conectați la panoul de Billing (facturare) și să folosiți Sistemul de Ticket pentru a contacta administratorul nostru.
Prin Sistemul de Ticket vă poate răspunde exact persoana responsabilă de problema apărută. Aceasta este utilizată pentru a garanta siguranța datelor dumneavoastră, cât și a serverului.

Încă nu sunteți clientul nostru?

Dacă aveți întrebări tehnice, ne puteți contacta prin chat-ul de pe site amplica.md la pagina Acasă faceți click pe fereastra din dreapta Suport, Secțiunea Suport Tehnic, iar mesajul dumneavoastră va fi preluat și transmis administratorului.
Dacă aveți întrebări referitor la achiziționare, colaborare, ne puteți contacta de asemenea prin chat-ul de pe site la Secțiunea Suport Comercial sau să utilizați formularul de contact de mai jos
Întrebările referitoare la eliberarea facturilor le puteți trimite împreună cu rechizitele bancare și adresa juridică la adresa de email: contabilitate@amplica.md