str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Ești sigur că știi ce înseamnă SEO? Testează-ți cunoștințele înainte de a lansa site-ul personal.

Ești sigur că știi ce înseamnă SEO? Testează-ți cunoștințele înainte de a lansa site-ul personal.

Configurarea unui nou site web se poate simți ca un test, mai ales dacă încă nu aveți experiență în codificare sau design. Din fericire, pentru cei care vor să lanseze un site rapid și ușor, Amplica pune la dispoziție un constructor de site-uri care facilitează tot acest proces. După aceasta vine următorul test: cum noul site va fi găsit de către potențialii cititori, vizitatori sau clienți? Tocmai aici vă vine în ajutor optimizarea, iar dacă acest subiect vă este necunoscut, nu vă faceți griji!

În acest articol, echipa Amplica vă propune un test rapid care vă va ajuta să  identificați termenii de bază  SEO și ce semnifică aceștia.

  1. Ce este SEO (Search Engine Optimization) ?

(a) Optimizarea motorului de căutare.

(b) O modalitate de a ajuta mai multe persoane să găsească un anumit site.

(c) Procesul de utilizare al cuvintelor- cheie, coduri, imagini și timpul de încărcare pentru a crește vizibilitatea site-lui.

(d) Toate cele de mai sus.

Dacă ați răspuns D, aveți dreptate. Optimizarea motoarelor de căutare îi ajută pe oameni să vă găsească site-ul prin creșterea poziției site-ului, în rezultatele de căutare furnizate de Google și alte motoare de căutare. Un bun program de bază SEO include cuvinte-cheie, tag-uri, schema, viteza serverului apropiată și multe altele.

  1. Ce sunt cuvintele- cheie și cum le găsiți?

(a) Cuvinte care vă evidențiază semnificația site-ului, le găsiți întrebând prietenii și familia.

(b) Cuvinte pe care oamenii le folosesc atunci când caută site-uri asemănătoare, le puteți găsi cu Google Keyword Planner și alte instrumente.

Răspunsul B este corect. Deși majoritatea dintre noi pot include cuvinte- cheie din memorie pentru a descrie blogul sau afacerea noastră, cuvintele- cheie sunt cele mai eficiente atunci când sunt atent cercetate și testate.

3. On-site SEO înseamnă:

(a) Un expert care vine la domiciliu sau la birou pentru a se ocupa de SEO

(b) Adăugarea cuvintelor- cheie pe site-ul tău, copiindu-le din nou și din nou în speranța că motoarele de căutare vă va clasa cât mai sus.

(c) Optimizarea tag-urilor, descrieri meta și structurarea adreselor URL de pe site-ul tău, astfel încât roboții web ai motoarele de căutare (roboți online care urmăresc instrucțiunile programatorilor să indexeze site-urile web) să o poată înțelege mai ușor.

  1. Pentru ce este important Technical SEO ?

(a) A face o impresie prietenilor tăi care înțeleg codul

(b) Vânzarea de lucruri clienților din industria tehnică

(c) Ajutarea roboților web să clasifice conținutul și subiectele site-ului în rezultatele căutării. Răspunsul c este corect. Construirea unei arhitecturi și a unui sitemap XML vă poate ajuta site-ul să apară mai sus în rezultatele căutării, deoarece roboții care evaluează site-ul le utilizează mai ușor.

5. Adevărat sau fals: imaginile de pe site sunt importante pentru SEO.

(Adevărat) Fiecare imagine de pe site poate îmbunătăți SEO-ul, atâta timp cât are formatul , dimensiunea fișierului, etichetele și descrierile potrivite.

(Fals) Pozele sunt doar acolo pentru a anima site-ul sau a scoate în evidență produsele.

Roboții din motoarele de căutare citesc etichetele și descrierile pentru a căuta cuvinte-cheie, chiar dacă majoritatea vizitatorilor nu le vor vedea niciodată. Formatarea și dimensiunea fișierului pot afecta viteza paginii.

  1. Ce este viteza paginii și de ce afectează SEO-ul?

(a) Viteza paginii se referă la cât de repede un vizitator poate citi pagina, și influențează pozițiile SEO, deoarece oamenii preferă să citească rapid lucrurile.

(b) Viteza paginii este direct proporțională cu periodicitatea cu care vă actualizați blogul cu postări și fotografii noi. Mai mult conținut, mai bune poziții SEO.

(c) Viteza paginii este rapiditatea cu care se încarcă site-ul pe computerul sau dispozitivul mobil al unui vizitator și afectează SEO deoarece Google  situează mai sus  site-urile cu încărcare mai rapidă.

Răspunsul corect Este C. Majoritatea oamenilor nu vor aștepta mai mult de două sau trei secunde pentru ca site-ul tău să se încarce, dacă nu, atunci devin frustrați și se deplasează spre un site care se încarcă mai repede. Google dorește să ofere rezultate pe care utilizatorii le consideră utile, astfel încât motorul de căutare să dea prioritate site-urilor care se încarcă într-o clipă.

  1. Ce sunt rezultatele bune și cum le puteți crea?

(a) Rezultatele bune  provin din vizualizarea succesului și punerea obiectivelor tale de câștig în univers.

(b) Rezultatele bogate provin din rugămintea prietenilor și familiei de a distribui URL-ul site-ului tău în sute de comentarii pe bloguri și pe forumuri.

(c) Rezultatele bogate utilizează rezultate de căutare care măresc rata de clik și sunt formatate folosind marcaje standardizate de schemă sau un plugin de marcare a schemei.

Dacă ai ales C, ai înțeles! Schema de marcare creează cutiile de rețetă care sunt la îndemână atunci când căutați “coș de piersici”, spectacole în apropiere atunci când căutați “Pantera Negră” și fotografii despre produse și prețuri atunci când căutați “spinner de mână”. (Dacă alegeți B, vă rugăm să reevaluați. Ca și în cazul cuvintelor cheie de umplutură, comentariile și forumurile spam cu adresa ta URL, pot determina Google să downgradeze ? Acest cuvânt ar trebui modificat clasarea site-ului sau să scoată site-ul din rezultatele acestuia.)

  1. SEO-ul Mobile-First Include :   

a) Alegerea unui șablon și a unei teme optimizate pentru dispozitivele mobile;

 

b) Stabilirea unui link mare în partea de sus a paginii principale, care să le spună vizitatorilor să acceseze mai întâi site-ul tău mobil;

c) Să evalueze și să vă perfecționeze site-ul, cu ajutorul testului de compatibilitate cu dispozitivele mobile Google.

(d) Ambele A și B.

(e) Ambele A și C.

Răspunsul corect este E. Pentru că Google se mișcă treptat la un index mobile- first, site-ul tău trebuie să afișeze corect pe dispozitive mobile și computere și trebuie să se încarce rapid și să ajute utilizatorii mobili să găsească ușor  ceea de ce au nevoie.

 

  1. Crearea Link-ul este …

(a) Practica de a crea link-uri ale altor site-uri de pe site-ul tău.

(b) O pierdere de timp.

(c) O strategie SEO de valoare pe termen lung, atâta timp cât ați înțeles cum să o faci corect.

Răspunsul este C, deoarece vorbim despre SEO. Există o mulțime de modalități de a construi link-uri care să sporească clasarea în căutare, cum ar fi crearea de conținut pe care utilizatorii îl vor folosi și le vor împărtăși, trimiterea de articole la mas-media locală atunci când faci ceva ce merită menținut în știri. Aceasta este muncă, dar cu siguranță merită timpul tău.