Facebook a renunțat la regula 20% de text

Tot mai multe companii în ultima perioadă fac reclamă prin intermediul rețelelor sociale, și în special pe Facebook, această platformă devenind foarte populară și având la activ peste câteva milioane de utilizatori în toată lumea.

Dacă ați făcut vreodată reclamă prin intermediul Facebook Ads știți cât era de complicat și de plictisitor să respecți regula 20% de text, deoarece uneori acest text era pur și simplu imposibil de scurtat sau de șters pentru că încălca anumite principii pe partea de design.

Dacă ați auzit noutățile din ultima perioadă probabil știți că Facebook încetul cu încetul a hotărât să renunțe la regula 20% text. Dacă mai înainte rețeaua socială pur și simplu nu permitea să plasați imagini sau reclame care conțineau mai mult de 20% text, acum după noile reguli, reclama poate fi plasată cu condiția că aceasta va avea acoperire mult mai mică. Facebookul vă va trimite notificări frecvente, dar ține doar de dvs dacă vreți să o lăsați așa sau să o schimbați.

Facebook a renunțat la regula 20% de text2

Deci reclama dvs de astăzi înainte, va putea să facă parte de una dintre cele 4 categorii:

  1. Ok – imaginea conține până la 20% de text sau nu conține text deloc;
  2. Scăzut – acoperirea poate să fie limitată;
  3. Mediu – acoperirea reclamei poate să fie puternic limitată;
  4. Înalt – dvs n-o să puteți ajunge la auditoriul dvs țintă.