Ghidul începătorilor în utilizarea aplicației Facebook Live pentru Marketing  

 

V-ați gândit vreodată că veți putea face clipuri Live gratis, astfel generând vânzări sau promovând imagina companiei Dvs.? Dacă încă nu utilizați această metodă din motive că nu cunoașteți multe despre ea, noi vă sărim în ajutor cu sfaturi și informații utile despre cum puteți face un Live calitativ ce va genera impactul potrvit.

Cea mai de succes funcție lansată de cei de la Facebook este Facebook Live, o aplicatie de difuzare în premieră – vă permite în calitate de utilizator să vă conectați și să comunicați cu publicul Dvs. prin flux Live, în timp real. Facebook live combină perfect două lumi: video interactiv și cele mai populare platforme de social media din lume.

Facebook Live este o oportunitate unică pentru a livra coținuturile de marketing pentru afacerea Dvs. Cu siguranță, vă pare bizar cum ar putea aplicația dată să vă fie de folos? Ei bine, vă aducem la cunoștință că difuzarea în direct a videourilor adună cu mult mai multe vizualizări decât oricare alt conținut. Este evident că Facebook acordă o mare importanță noii aplicații, deoarece atunci când utilizați Facebook Live, algoritmul Facebook difuzeză emisiunea Dvs. Live cu prioritate de mai multe ori în top-newsfeed-ul prietenilor Dvs. astfel, un video, vă ține clienții mereu aproape.

Difuzarea în direct este mult mai ușoară decât v-ar părea. În timp ce oamenii vizualizează videoul Dvs. în direct, aceștia pot reacționa în timp real, și puteți răspunde de asemenea la comentariile publicului în videoclipulul Dvs. live. Aceasta este o modalitate foarte bună de a genera implicare masivă.

Facebook Live este simplu de configurat și nu aveți nevoie de nici un software sau o aplicație specială – doar un cont Facebook și telefon. Atunci când sunteți gata să intrați în direct, apăsați pe “What’s on your mind?”, la partea de sus a News Feed-ului și apoi “Live.” Amintiți-vă să scrieți o scurtă descriere, selectați publicul, și apoi faceți clic pe “Go Live“. Difuzarea poate dura până la treizeci de minute iar un ceas cu numărătoare inversă o să vă arate cât timp v-a rămas.

Urmați aceste practici pentru un video interactiv și difuzarea în direct pentru a vă asigura că veți obține un număr mare de distribuiri și reacții posibile:

  1. Relaxați-vă, vorbiți clar, și păstrați conversația axată pe subiectul principal.
  2. Prezentați-vă subiectul și spuneți prietenilor cât de mult timp va dura difuzarea.
  3. Asigurați-vă că sunteți conectat la un internet puternic pentru a reduce zgomotul de fundal. 4. Înainte de a începe transmisia, scrieți o descriere care ar atrage atenția asupra evenimentului.
  4. Scrieți un anunț pe facebook.
  5. Utilizați valorile din feed-ul live, cum ar fi numărul vizualizărilor, pentru a afla ce vrea publicul.
  6. Dacă streaming-ul nu durează 30 minute, încercați să fiți în direct cel puțin 10 minute pentru a aduna cât mai multe vizualizări posibile.

Rețineți: Pentru marketing, difuzarea în direct reprezintă oportunitatea de a împărtăși tot felul de informații ce pot servi ca soluții și oferte ale produselor și serviciilor Dvs.

Urmărește Blog-ul Amplica și află cele mai relevante informații despre oportunități, posibilități și sfaturi. 🙂