str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Promovați site-ul Dvs. – 4 tehnici de marketing

Promovați site-ul Dvs. - 4 tehnici de marketing

Imaginațivă în felul următor: tocmai ați publicat pagina web. În câteva minute site-ul Dvs. va fi accesat de un număr mare de utilizatori. Si, în sfârșit veți putea beneficia de munca depusă. Pare a fi adevărat? Bineînțeles, așa și este. Acumularea vizitatorilor nu se întâmplă pur și simplu peste noapte. Aceasta necesită un pic de efort. Dar, promovarea site-ului nu trebuie să vă descurajeze. Iată 4 modalități rapide prin care puteți atrage atenția pe care o merită site-ul Dvs.

 

Pasul 1: Conținutul de Marketing

Conținutul de marketing înseamnă utilizarea conținutului pe care il produceți ca pârghie pentru menținerea și implicarea publicului. Creînd o varietate utilă de conținut precum postări pe blog, podcasturi, cursuri web, buletine de știri și video doar din numele Dvs. o să vă construiți credibilitate și încredere în fața potențialilor utilizatori. Începeți prin a determina ce este de fapt valoros pentru publicul Dvs. țintă, apoi axațivă direct spre transmiterea conținutului spre utilizatori. Cerințele conținutului de marketing sunt consistența și planificarea, dar mai presus ca orice este menținerea informației actualizate.

 

Pasul 2: Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

SEO consistă dintr-o varietate de tehnici pentru a crește vizibilitatea site-ului Dvs. în rezultatele motoarelor de căutare. Dacă nu optimizați pentru motoarele de căutare, probabil nu veți fi găsit de 97% dintre persoanele care vizualizează decât prima pagină din rezultatele căutării Google. Un SEO calitativ începe în mod regulat prin generarea cuvintelor cheie ale conținutului, creînd o experiență pozitivă site-ului Dvs., asigurând funcționarea corectă a linkurilor. Rețineți că 93% din experiențele online încep cu un motor de căutare, deci un SEO inteligent vă va ajuta să găsiți mai mulți potențiali vizitatori.

 

Pasul 3: Promovarea PPC (Pay Per Click) prin Google AdWords

Publicitatea pay-per-click, PPC sau plata per clic, înseamnă că anunțurile Dvs. se pot afișa la fiecare căutare relevantă, însă veți fi taxat doar atunci când utilizatorii vor da clic pe reclamă. Promovarea paginii Dvs. prin campaniile PPC Google AdWords vă ajută să ajungeți pe prima pagină a motorului de căutare Google, astfel puteți crește numărul vânzărilor și al profitului. Pentru a începe utilizarea PPC aveți nevoie de un cont Google AdWords. Cercetați cuvintele cheie care reflectă site-ul Dvs., selectați-le și alegeți datele de facurare. PPC nu este gratis, dar nu vă face să regretați datorită rentabilității investiției.

 

Pasul 4: Email marketing

Email marketing este o promovare strategică care implică trimiterea unui mesaj la mai multe persoane. În loc să căutați clienți potențiali prin intermediul Social Media, trebuie să alegeți calea directă către ei prin căsuțele poștale. Iată câteva practici de care trebuie să țineți cont înainte de a trimite un mesaj: primiți permisiunea înainte de a adăuga noi contacte în lista Dvs.; asigurațivă că recitiți toate emailurile să nu conțină greșeli și erori; verificați de două ori dacă linkurile pe care le-ați inclus funcționează.

Toate aceste modalități de promovare a paginii Dvs. sunt cele mai importante în continuitatea afacerii. Analizați opțiunile, obiectivele, capacitățile și resursele de care dispuneți. Există numeroase tehnici de promovare a paginilor web, dar acestea reprezintă un început bine structurat pentru viitorul Dvs.