str. Lev Tolstoi 24/1, et.2, of.11 (dinspre Viaduct)
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Recomandare: 2 tipuri de postări pentru facebook care generează clienți

Recomandare: 2 tipuri de postări pentru facebook care generează clienți

Platforma de Advertising al Facebookului este un instrument complex care oferă posibilitatea tuturor tipurilor de clienți, companii sau persoane să-și facă reclamă. Mai mult ca atât, facebook oferă aproximativ 1 300 de alternative de a targheta publicul țintă, 15 tipuri diferite de campanii publicitare și acces la 1 miliard de utilizatori conectați din diferite colțuri ale lumii.

De foarte multe ori opțiunile variate și complexe pentru a face reclamă prin intermediul facebookului ne pun într-o situație dificilă când trebuie să decidem ce fel de publicitate vom face, de ce și cum aceasta ne va ajuta să generăm clienți. Tocmai de aceea, venim să vă ușurăm decizia și vă propunem mai jos, două tipuri de postări eficiente și potrivite pentru a atrage clienți noi.

  1. Postările în care mulțumim clienților noștri fideli și postările cu testimoniale de la aceștia.

Sunt postări foarte benefice care oferă mai multă încredere potențialilor clienți că de serviciile dvs s-au folosit companii sau clienți reali. Plus la aceasta, studiile au demonstrat că clienții sunt mult mai deschiși să creadă în ceea ce spun alți clienți și în review-urile lăsate de clienți, decât de postările în care compania singură spune la ce este bună. Postările în care mulțumiți clienții potențiali, sunt la fel de atrăgătoare și efective, deoarece acestea dezvăluie câtă grijă aveți de clienții dvs actuali.

2. Postările dinamice ale produselor.

O invenție absolut perfectă pentru promovare. Este una dintre cele mai noi tipuri de promovare pe facebook. Acest tip de post va conecta catalogul tău de produse cu contul tău de facebook. Ceea ce este minunat. Astfel puteți elabora reclame personalizate pentru clienții dvs, iar probabilitatea că un vizitator al paginii dvs de facebook sau al website-ului dvs vă va deveni clien în scurt timp, este mai mare.

Indiferent de tehnica pe care o folosiți și de tipul de postare pe care-l credeți relevant pentru facebook, nu uitați mereu să vă gândiți la aspirațiile și dorințele clientului. Oferiți produse necesare, relevante și potrivite.