Specialist Relații Publice

Compania de hosting Amplica este în creștere și suntem în căutare de noi talente,  persoane pasionate, ambițioase pentru a crea o echipă de profesioniști care să ofere clientului cele mai bune soluții web site-ului său. Vom fi încîntați să oferim job pentru:

Poziția: Specialist Relații Publice

Responsabilități:

  • Analizarea propunerilor de promovare şi asociere cu diverse evenimente, partenriate sociale etc;
  • Identifică și propune mijloace sau activităti noi, metode de promovare mai efective care sa imbunătățească relația dintre companie și publicurile specifice;
  • Proiectează și implementează campaniile de comunicare ale companiei și măsoară eficiența activității de PR.;
  • Susține și coordonează realizarea materialelor de promovare (spoturi video, broșuri, dosare de presă);
  • Este responsabil de publicarea tuturor materialelor de prezentare ale companiei, comunicate de presă, articole pentru website, prezentări ale companiei, newsletter-ul, broșuri.;
  • Studiază obiectivele, politicile promoționale și necesitățile companiei pentru a dezvolta strategii privind relațiile publice care vor influența opinia publică sau promovarea ideilor și serviciilor.
  • Elaborează si implementează planul de PR în funcție de obiectivele companiei;
  • Stabilește și menține relații profesionale cu reprezentanții comunității companiei, consumatorilor, angajaților și grupele de public interesat.
  • Răspunde la cererile de informații din partea mass-mediei și stabilește relații de durată cu acestea;
  • Reprezinta compania la diferite evenimentele din mediul IT;

Experiență și aptitudini:

  • Studii superioare în domeniul comunicare & relații publice, filologie sau marketing;
  • Abilitatea de a-și stabili prioritățile și de a respecta termene limită;
  • Abilități pentru lucrul în echipă, creativitate și proactivitate, abilități de comunicare;
  • De preferat experiență de minim 1 an pe o pozitie similară;
  • Competențe la nivel profesionist în comunicare (cunoasterea de instrumente și tehnici de comunicare etc.);
  • Cunostinţe de limba engleză și rusă;
  • Abilitatea de a utiliza atat limbajul scris, cât și cel oral pentru a concepe și transmite mesaje coerente către publicurile țintă;
  • Bune abilități organizatorice;

Alte detalii:
– Angajare Full-time sau Part-time;
– Remunerarea salarială se discută la interviu în dependență de abilități și experiență;
– Condiții de lucru într-o ambianță plăcută, într-o echipă tânără, ce apreciază provocarile și soluțiile inteligente;
– Posibilitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu organizațional creativ și profesionist.

Pentru a aplica completează formularul: