str. Uzinelor 2, et.4
Chișinău, Republica Moldova
022 011 000
022 804 678
info@amplica.md
support@amplica.md

Suportul tehnic – un capriciu sau o necesitate în alegerea providerului de hosting?

Suportul tehnic – un capriciu sau o necesitate în alegerea providerului de hosting?

Atunci când alegem providerul de web hosting este important să analizăm nu doar caracteristicile acestuia și nici să ne lăsăm ispitiți de un preț redus.  Chiar dacă pachetul de hosting are un spațiu, o viteză de încărcare sau o limită pe bandă bună, funcționalitatea site-ului poate fi afectată de anumite probleme. Ele apar în mod invebitabil, trebuie să fiți conștienți de asta, și tocmai de aceea este important ca compania de la care procurați hostingul să aibă un suport tehnic 24/24 într-adevăr funcțional, rapid și de servciu la orice oră.

Suportul tehnic este unul dintre cele mai importante elemente care stau la baza deciziei alegerii providerului de web hosting, deoarece abilitatea de a avea website-ul online cât mai repede posibil, în cazul unor eventuale probleme, este vitală pentru orice afacere online.

Acesta trebuie sa fie disponibil non-stop, cel puțin prin una din metodele disponibile: ticket de suport, telefon, chat. Aici discutăm de probleme de ordin tehnic, fiindcă chiar și cele mai prestigioase companii de hosting îți vor răspunde luni, dacă soliciți în weekend,un răspuns la o întrebare de ordin comercial.

De ce este important suportul tehnic? Ei bine, imaginați-vă că aveți un magazin online și ați procurat cel mai bun pachet de hosting- viteza excelentă. La un moment dat, vă treziți la mijlocul unei oferte fierbinți, când potențialii clienți accesează oferta, dar site-ul nu funcționează. Ce faceți? În primul rând apelați la suportul tehnic de la compania de hosting. Acesta nu este de găsit, apoi răspunde peste 5 ore și îți spune că urmează să rezolve problema în altele 3. Or, este importat în acest caz este ca în momentul în care ați depistat problema, să aveți un răspuns în cel mult 15 minute și o rezolvare imediată.

Suportul tehnic al companiei Amplica funcționează 24/24 și oferă soluții imediate clienților săi prin diverse metode: ticket de suport, live-chat pe site-ul companiei, facebook sau prin formularul de contact. Oferim prioritate fiecărei probleme și o rezolvăm maxim posibil de rapid, iar în unele situații ne deplasăm și la oficiul clientului pentru a înlătura disfuncționalitatea. Mai mult de atât, în ultimii 2 ani am investit mult în calitatea suportului tehnic, iar asta ne permite să afirmăm că merită să procuri hosting de la Amplica, fiindcă el include o asistență tehnică de calitate.

Vezi pachetele de hosting de la Amplica și află că până pe 31 ianuarie poți profita și de o ofertă de 2 luni cadou sau 50% reducere. Dacă nu știi care e pachetul de hosting potrivit pentru tine și ai nevoie de o consultație, contactează-ne direct pentru a te putea ajuta!