Support tehnic - suntem mai aproape, mai responsabili.

Asistența tehnică este ceea ce ne diferențiază de concurență. Contactează tehnicienii Amplica și convinge-te de performanța și profesionalismul lor.

Aveți nevoie de ajutor pentru a face o comandă? Cu ajutorul echipei noastre de suport ve-ti primi ajutor prin telefon și email.

Răspuns rapid, abordare individuală

Vă bazați pe serviciile Amplica pentru a vă menține afacerea în desfășurare. Aveți nevoie de un răspuns rapid, atât pentru gestionarea incidentelor, cât și pentru întrebări comerciale / tehnice.
Aveți nevoie de acces direct la experții Amplica care vă înțeleg pe dvs. și afacerea dvs. și puteți oferi soluții personalizate?
Dacă aveți nevoie de asistență pentru infrastructura dedicată, găzduire sau e-mailuri, suportul VIP poate satisface toate nevoile dvs.

Acest serviciu costă €40 /lună, indiferent de tipul sau numărul de produse pe care le aveți în prezent. Această asistență continuă automat atunci când comandați produse noi.